Astral Cord Tenaga Removal - Menarik Atau Cutting?

Astral Cord Tenaga Removal - Menarik Atau Cutting?

Setiap daripada kita mempunyai medan bertenaga, atau dikenali sebagai aura, muka dengan dan sekitar badan fizikal kita. Dalam aura ini, terdapat juga 7 chakra utama, dan beberapa chakra kecil. Ini adalah asas utama badan bertenaga kami.

Semua orang menerima tali! Semua orang menghantar tali! Ini kerana tali mewujudkan hubungan psikik, yang merupakan suatu bursa tenaga yang berterusan antara sekurang-kurangnya dua orang.

Setiap kali anda mempunyai hubungan emosi dengan sesiapa sahaja, anda membuat tempat penyambung kepada mereka. A kord tenaga, kerana mereka telah diterangkan dalam falsafah tradisional India, pergi dari medan tenaga anda untuk mereka dan anda mengekalkan pertukaran tenaga dengan mereka.

Tidak ada tali hanya positif tenaga, tetapi yang negatif juga. Kawan-kawan, kekasih, dan musuh-musuh - cukup banyak semua orang mempunyai tali astral bertenaga. Alat tambahan bertenaga kuat biasanya diwujudkan antara ibu dan anaknya.

Biasanya, tali akan muncul sebagai pusat seperti tali tenaga bentuk akan satu chakra seseorang individu kepada chakra yang lain. Walau bagaimanapun, mereka boleh berkembang di kawasan-kawasan lain aura dan badan. Tali juga boleh melekat di antara orang yang mempunyai isu-isu tidak dapat diselesaikan. Tidak kira berapa jauh orang lain, seperti saraf tidak adalah bahan fizikal dan jarak adalah tidak relevan.

Penyingkiran Cord telah wujud banyak banyak bertahun-tahun!

Satu perkara yang anda ingin memastikan, adalah jika anda mempunyai pekerjaannya pada kord tenaga anda, tidak mempunyai mereka ditarik! Dikeluarkan, tetapi tidak menarik, kerana menarik boleh menyebabkan kemudaratan kepada bidang bertenaga anda!

Mempunyai tali tenaga anda dikeluarkan dengan menarik banyak kurang traumatik untuk tahap tenaga anda. Tali boleh diambil dengan selamat ditarik, kawasan itu sembuh dan kemudian ditutup supaya tali tidak boleh memasang semula. Tali kemudian boleh dihantar untuk dilahirkan semula menjadi tenaga positif.

Memotong tali, walaupun dengan bantuan malaikat, boleh mengakibatkan kemusnahan kepada medan tenaga anda, kerana longkang dan trauma boleh menyebabkan mereka untuk melampirkan semula, bersama-sama dengan parut bertenaga. Malaikat Mikhael adalah satu yang indah yang banyak orang ingin gunakan ketika melakukan kerja ini. Tetapi sekali lagi sila, jika anda mahu untuk melakukan ini pada anda sendiri, melakukan penyingkiran kord melalui menarik dan tidak memotong.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar