Medan Tenaga Dynamics - Atau Adakah Aura Anda Perlu Baik pulih yang?

Medan Tenaga Dynamics - Atau Adakah Aura Anda Perlu Baik pulih yang?

Kita semua pernah mendengar aura dan dimasukkan ke dalam kemungkinan atau badan fizikal yang mempunyai aura atau kilauan yang benar-benar dapat dilihat dengan beberapa individu berbakat dan "membaca", tidak kurang.

Saya perlu mengaku setelah tertarik dengan pemikiran, yang mendorong saya untuk mempunyai foto aura diambil ke atas beberapa kali; semua berkata "hijau" kepada penyembuhan dalam bidang tenaga saya yang semua tidak ada yang lebih menarik memandangkan ini jurugambar aura mengenal Aku. Satu kamera, model $ 35,000, menghasilkan gambar jerebu putih mutiara, yang apabila diambil semula dengan Medallion Malta elektro-pelindung saya gantung di chakra hati saya, menyebabkan gambar hanya sedikit lebih baik, kecuali cahaya keemasan mengelilingi ini sekeping barang kemas terapeutik.

Baru-baru ini, semasa bekerja dengan Teknik Penyoalan Intuitive (IQT) minat saya memuncak apabila kami mendapati bahawa ramai yang telah menggunakan ubat tenaga untuk pembersihan mendalam selular telah berkembang di luar sistem penarafan kami gunakan untuk "homeostasis".

1 Apabila kita memeriksa kemungkinan bahawa output selular mungkin telah dibersihkan di luar tahap tubuh fizikal, kami terkejut mendapati, sekali lagi melalui IQT, yang pembersihan telah berkembang melalui semua empat badan tenaga diketahui (etheric, mental, kasual dan astral) , seperti yang dinyatakan oleh ubat tenaga perintis, Richard Gerber, MD. dan lain-lain.

2 Gerak hati untuk menyelamatkan

Dilema A kini datang tidak, koleksi aneh gejala mempamerkan diri mereka dalam masyarakat kita bahawa alternatif tidak allopathic atau semulajadi telah dapat menangani sepenuhnya. Ini termasuk tetapi tidak terhad kepada otak dan kerosakan paru-paru, kehilangan ingatan, fibromyalgia, kejang otot, "auto-imun" penyakit, degenerasi saraf yang teruk, yang tidak normal darah, masalah perut, keletihan melampau, katarak, pendengaran dan masalah tidur, tisu sarcoma lembut , tumor, cepat marah, sakit kepala berulang ketidakupayaan untuk belajar, serta saraf dan psikiatri masalah. Semua kerosakan ini kita belajar boleh disebabkan oleh radiasi umur tanpa wayar kami.

3 Kami mula berfikir bahawa dengan gejala seperti masih tidak dapat diselesaikan oleh pelanggan-pelanggan, mesti ada lebih dari empat badan tenaga dalam Medan Tenaga manusia di mana, mungkin radiasi ini, dan yang mengetahui apa lagi, disembunyikan. Ini, dengan cara itu, adalah bagaimana proses intuitif berfungsi, dengan mempersoalkan kemudian muat turun maklumat kerana ia datang melalui; saintis, penyelidik, doktor yang hebat, pengamal perubatan, pencipta, ahli perniagaan bijak, sama ada mereka sedar atau tidak, semua menggunakan proses intuitif ini. Apabila sel-sel dibersihkan kita melihat bahawa semua orang mempunyai ijazah yang tinggi ini rasa intuitif, hak kelahiran kami.

Sekali lagi, melalui Teknik Penyoalan yang intuitif kami mendapati apa yang seolah-olah menjadi kewujudan badan-badan tenaga berganda. Dengan memeriksa kejelasan setiap badan luar yang diketahui empat, kami mendapati tidak sepuluh, tidak seratus, tetapi satu ribu badan tenaga halus dalam Medan Tenaga manusia. Adakah ini mungkin? Saya dipanggil pada "Master" di Sedona untuk bertanya. Dia ketawa dan menjawab, "Mungkin cara yang lebih daripada itu!" sejak itu.

Badan yang sihat bergantung kepada berfungsinya 75000000000000 sel. Penyembuh tahu ini dan kerja-kerja di peringkat badan fizikal menggunakan herba, homeopathics, urut, colonics, footbaths BEFE, sauna, balutan dan banyak lagi. Walaupun ubat tenaga mensasarkan badan fizikal. Cabaran kesihatan yang tidak dapat diselesaikan, bagaimanapun, tidak lama lagi mendorong penambahan frekuensi baru kepada formula, yang sebaik terserempak bacaan off carta. Dan supaya ia menjadi jelas bahawa Bidang Tenaga memegang tahap serius toksik keracunan, elektrik huru-hara dan terutamanya radiasi dan banyak lagi. Menurut Gerber dan Samual Hahnemann, bapa homeopati moden di hadapan-Nya, penyakit banyak disebabkan oleh larut lesap toksik "misams" kembali ke dalam badan daripada tahap bertenaga halus Bidang Tenaga. Sangat mungkin, kata saintis, miasms mungkin "akar penyebab" semua penyakit kronik.

Pekerja tenaga benar mempunyai pemahaman proses yang diperlukan untuk membersihkan luar badan fizikal kepada badan-badan halus Bidang Tenaga. Sekarang kita telah mula untuk memahami mengapa jawapan tidak selalunya boleh dijumpai di dalam perubahan diet ke, makan mentah "semula jadi" atau minum minuman hijau, dan tidak juga dengan semua hati, pundi hempedu, usus dan darah toksin dibuang dari badan. Dan sudah tentu tidak dengan mana-mana terapi allopathic. Kita tahu, ubat tenaga adalah salah satu daripada beberapa cara tubuh manusia boleh mengalami pembersihan sebenar apa yang kita sedang memanggil "Infinite Medan Tenaga".

Lebih banyak penyelidikan perlu dilakukan dalam bidang sains ini baru muncul meneutralkan miasms toksik dalam Medan Tenaga berkembang, dan ubat tenaga juga boleh menjadi sebahagian daripada jawapannya. Apabila gejala berlama-lama, anda tidak mungkin berfikir penjadualan aura cleansing- melalui medan tenaga keseluruhan.

Carol Rose Keppler, penyelidikan intuited
Richard Gerber, MD getaran Medicine: Pilihan baru untuk Penyembuhan sisi Kami
Amy Worthington, "The Keracunan Sinaran of America", research.ca global

Tidak ada komentar:

Posting Komentar