Rawatan Untuk UTI - Antibiotik Tidak Diperlukan?

Rawatan Untuk UTI - Antibiotik Tidak Diperlukan?

Adakah anda sedang mencari rawatan untuk UTI di mana antibiotik tidak diperlukan? Anda tidak keseorangan! Malah, terdapat beribu-ribu orang-orang yang mencari internet setiap hari mencari ubat jangkitan saluran kencing dan rawatan alternatif. Mengapa?

Telah diketahui bahawa antibiotik hanya bekerja untuk segelintir orang. Statistik menunjukkan bahawa anda hanya mempunyai peluang 75% daripada mengubati jangkitan anda jika anda menggunakan antibiotik. Jika anda baki 25% lagi, anda perlu mencari sesuatu yang berbeza.

Merawat jangkitan saluran kencing anda secara semulajadi boleh menjadi lebih sihat dan lebih berkesan kerana anda membenarkan badan anda untuk melawan dan membunuh jangkitan. Pada akhir artikel ini, anda akan dapat untuk memulakan rawatan di rumah anda dengan 5 tips semula jadi!

Mengapa Natural Health melebihi performa Antibiotik

Jika anda sedang mencari untuk kemudahan, antibiotik dengan pilihan yang jauh lebih baik anda.

Jika anda sedang mencari pilihan yang lebih sihat untuk menyembuhkan UTI anda dan meningkatkan kesihatan keseluruhan badan anda, kesihatan semula jadi mungkin untuk anda! Rawatan kesihatan semula jadi adalah hanya satu cara untuk memberi badan anda apa yang diperlukan untuk membunuh secara semula jadi bakteria yang menyebabkan jangkitan anda.

Dalam kes kencing, semua yang anda perlukan adalah untuk meningkatkan imuniti anda dan mula mengepam pundi kencing anda dengan air dan serat. Terdapat juga banyak herba, sayur-sayuran dan buah-buahan yang telah terbukti memberi manfaat kepada penghidap.

Berikut adalah beberapa rahsia UTI doktor anda tidak akan menyebut.

Rawatan untuk UTI - Rahsia Alam

1. Mulakan rawatan anda dengan siram. Air memberi manfaat kepada badan dalam ribuan cara! Dan menjaga saluran kencing anda dan pundi kencing membilas adalah salah seorang daripada mereka. Pastikan anda minum 2 gelas air untuk setiap 2 jam anda terjaga.

2. Anda juga boleh menyimpan saluran kencing melimpah dengan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran. Buah-buahan dan sayur-sayuran mengandungi serat larut air yang juga akan menjaga pundi kencing mansuhkan. Plus, mineral dan vitamin dari buah-buahan dan sayur-sayuran akan memberi manfaat kepada kesihatan keseluruhan saluran kencing.

3. Anda juga perlu minum jus cranberry tanpa gula di samping menambah acidophilus dan bifidus kapsul. Jus kranberi akan berasid air kencing anda untuk membunuh bakteria E coli (punca UTI) dan acidophilus dan bifidus akan membantu memulihkan keseimbangan pH normal dalam sistem dengan membantu menjana semula "baik" bakteria yang populates dan mempertahankan pencernaan anda dan kawasan kencing .

4. Apple cider cuka sering memuji ubat ajaib. Dan dengan mengambil satu sudu cuka epal sider dengan 8 auns air, anda juga boleh mempunyai ubat UTI. Apple cider cuka akan membantu menyerang bakteria dan mengepam dari badan. Anda boleh cuba ubat ini 3 xs setiap hari.

5. Akhir sekali, anda juga perlu menambah asid askorbik setiap hari. Vitamin C (juga dikenali sebagai asid askorbik) akan meningkatkan imuniti dan membantu melawan jangkitan bakteria.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar