Tinggi Peningkatan Secara semulajadi

Tinggi Peningkatan Secara semulajadi

Dengan terlebih dahulu mengejutkan dalam bidang sains perubatan baru-baru ini, tetapi yang sekarang telah terbukti bahawa sesiapa sahaja, apa sahaja umur mereka, sebenarnya boleh meningkatkan ketinggian mereka sebanyak satu hingga tiga inci. Peningkatan Tinggi telah dibuat agak mudah.

Jika anda pernah menarik moniker dari 'orang pendek', anda tahu bagaimana mengecewakan hidup boleh menjadi. Orang-orang yang tidak bersedia untuk membawa anda serius hanya kerana kekurangan anda tinggi. Ini boleh termasuk keluarga, rakan-rakan, suitors dan bakal majikan yang semuanya melihat anda sebagai individu yang separuh serius dan sering menggunakan anda anda sebagai sumber ejekan. Rakan-rakan boleh menjadi sangat kejam, walaupun tanpa menyedari apa yang mereka lakukan.

Dukun dan keajaiban tumbuh salap, pil, unguents dan sebagainya telah wujud pasti sejak abad ke-18. Mereka tidak pernah dalam apa-apa cara yang berguna dan perdukunan mudah. Mesin dan hipnosis juga telah terbukti gagal dalam setiap keadaan. Sol refleksologi juga telah didedahkan sebagai satu pembaziran masa dan wang. Kita semua benci ditipu dan membuat bodoh, jadi mari kita lihat cara yang terbukti secara saintifik untuk meningkatkan ketinggian tanpa mana-omong kosong itu.

Menggunakan asid amino yang betul dan dengan cara yang betul, hormon pertumbuhan manusia boleh ditambah sebanyak 300%. Hormon pertumbuhan juga boleh dibangkitkan oleh teknik senaman tertentu. Beberapa nutrien juga faktor-faktor utama dalam membesar terutama apabila digunakan dalam kombinasi dengan corak tidur klinikal. Untuk semua orang ada had potensi ketinggian mereka tetapi sesiapa sahaja boleh mendapatkan lebih tinggi sedikit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar