Baking Soda Untuk Relief Gout dan Pemulihan Gout lain

Baking Soda Untuk Relief Gout dan Pemulihan Gout lain

Tahukah anda melegakan gout boleh menjadi benar-benar kaki dari anda sekarang? Para penyelidik telah mendapati banyak manfaat bagi baking soda dan menyembuhkan gout boleh menjadi salah satu daripada mereka.

Terdapat berjuta-juta penghidap gout yang akan merawat gejala mereka dengan ubat tahan sakit tahun ini ... arahan doktor. Malangnya, mereka yang mengambil ubat-ubatan untuk merawat gout hilang pada menyembuhkan penyakit mereka.

Gout telah dilabelkan salah satu penyakit yang paling mudah untuk menyembuhkan secara semulajadi namun doktor masih teragak-agak untuk mengesyorkan ubat gout semulajadi. Rupa-rupanya, kesihatan semula jadi masih pantang. Pantang larang atau tidak, kesihatan semula jadi bekerja untuk gout. Biar saya jelaskan!

Pemulihan Gout atau Tidak?

Saya tidak menyalahkan anda kerana menjadi ragu-ragu mengenai kesihatan semula jadi dan rawatan alternatif. Perubatan Barat telah melakukan segala yang boleh untuk memujuk anda untuk mengambil ubat-ubatan sintetik dengan jumlah besar sekali kesan sampingan. Malangnya, kebanyakan rakyat Amerika masih percaya bahawa ubat semula jadi tidak berfungsi.

Walau bagaimanapun, kajian kini telah berpindah ke dalam arena kesihatan semula jadi dan anda mungkin akan terkejut apa yang mereka mencari. Kajian menunjukkan terdapat pelbagai cara untuk menyembuhkan gout dengan mengurangkan tahap asid urik dan membubarkan kristal asid urik yang menyebabkan kesakitan anda.

Dan baking soda adalah rawatan alternatif yang baik untuk mencuba!

Soda penaik untuk Gout Relief

Oleh kerana gout disebabkan oleh lebihan paras asid urik yang tidak curahan dari badan dengan betul, ia hanya masuk akal bahawa baking soda (asas) akan meneutralkan dan membubarkan kristal asid urik.

Walaupun ramai menggunakan baking soda untuk memasak, kini anda boleh menggunakannya untuk mengubati simptom gout anda. Baking soda telah terbukti memberi manfaat kepada orang yang mengalami penyakit ini dengan pelbagai cara. Ubat baking soda telah ditunjukkan untuk melakukan perkara berikut:

1. Larutkan kristal untuk menghadkan kesakitan serangan.

2. Meningkatkan kebolehlarutan asid urik yang membolehkan badan untuk mengeluarkan ia lebih mudah.

3. Meningkatkan kuasa NSAID anda mungkin gunakan sebagai rawatan tradisional.

4. Memaksimumkan jumlah cecair badan yang membantu buah pinggang dalam penyingkiran asid urik.

5. Dan akhirnya, meningkatkan pH air kencing yang membantu mengurangkan risiko pembentukan batu urik asid di dalam buah pinggang.

Satu ubat baking soda boleh digunakan dengan menggabungkan satu sudu teh baking soda dengan 8 auns air. Kacau sehingga sebati dan minum pada waktu pagi, di antara waktu makan dan sebelum anda pergi ke tidur. Penghidap tekanan darah tinggi harus mengelakkan ubat ini!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar