Penyembuh buatan sendiri - Lemon

Penyembuh buatan sendiri - Lemon
Setelah mencari diri saya berminat dan terpesona dengan penawar semula jadi, saya tidak pernah terfikir bahawa saya akan dapat untuk bersaing dengan mana-mana regimen baru. Sebagai sembilan belas dan memutuskan jika saya mahu makan burger keju atau salad adalah brainer tidak. Hari-hari ini, saya berbangga dengan memilih pilihan yang lebih bijak, bukan sahaja untuk kesihatan saya tetapi juga untuk anak perempuan saya. Di sini saya duduk menulis ini menikmati lobak merah. Bagaimana ganjil ia akan ia telah tiga tahun pendek yang lalu untuk membayangkan perkara seperti ini! Well, saya telah mengambil masa sebelum saya mula menggembar-gemburkan manfaat lemon untuk memberitahu anda betapa mudahnya untuk menggabungkan pilihan snek yang sihat ke dalam diet yang. Saya berharap yang terbaik untuk kesihatan anda! Sekarang dengannya, bukan? Terima kasih untuk melekat dengan saya.
Walaupun lemon adalah asli ke Asia, mereka kini didapati di seluruh dunia. 95% daripada lemon di Amerika Syarikat dan Kanada adalah dari California dan 5% diimport dari Itali. Manfaat dibandingkan dengan baik bersebelahan dengan kebimbangan. Lemon secara semula jadi antiseptik. Pada asasnya, ini bermakna mereka adalah pertempuran kuman. Mereka boleh menghalang pertumbuhan mikro-organisma. The tart super buah-buahan sitrus juga membantu penghadaman. Inilah sebabnya mengapa begitu banyak menasihati ramuan lemon air dimakan perkara pertama pada waktu pagi. Dikatakan oleh ramai bahawa ia menyediakan hati untuk hari yang baru melaksanakan tugas penting bagi detoksifikasi badan dan sebagainya. Walau bagaimanapun, ada orang lain yang percaya bahawa sejak semasa berehat badan kita dibolehkan untuk melakukan lebih banyak kerana ia adalah masa utama untuk badan kita untuk mendapatkan perkara yang "bersama-sama", maka ia masuk akal untuk minum ramuan pada waktu malam. Ia tidak di sini tidak ada apabila orang memutuskan ia adalah baik untuk meminumnya. Saya $ 0,02 adalah bahawa kita harus cuba kedua-dua cara dan lihat bagaimana ia lebih baik sesuai dengan gaya hidup kita. Ini adalah mudah untuk saya kerana ia adalah tidak berguna sama sekali jika anda tidak boleh bersaing dengan ia di tempat pertama. Jadi, apa lagi yang boleh lemon lakukan untuk anda? Satu perkara yang benar-benar mengagumkan saya adalah kesan tenaga. Dalam memikirkan tentang hal itu, ia adalah pendapat saya bahawa ia adalah persatuan. Saya mempunyai sambungan antara air limau (walaupun ia berbeza dengan limau-air) dan manis, panas, hari musim panas. Mungkin orang lain menikmatinya kerana ia Perks wajah mereka sehingga. Sekali lagi, tidak penting. Apapun alasan ia membuatkan anda merasa segar dan baru, hanya ingat untuk bersyukur hari ia diperkenalkan kepada anda.
Sebab seseorang itu perlu berhati-hati dengan limau-air yang serius. Ada kemungkinan bahawa anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai lemon air kerana ia adalah detox mudah yang mempunyai banyak manfaat. Satu perkara yang saya perasan dalam melihat ke atas manfaat tersebut. Artikel biasanya memuji lemon untuk kebolehan mereka yang kuat untuk alkalinize keseimbangan pH dan menyahtoksik badan. Itu yang besar dan bagus bahawa mereka termasuk penafian tentang melihat doktor sebelum memulakan sebarang regimen (Saya juga mempunyai satu di bawah). Walau bagaimanapun, saya ingin memberitahu anda apa yang mungkin boleh berlaku jika anda menggerakkan badan yang bertakung dan toksik. Pertama sekali, kita semua mempunyai toksin di dalam badan. Kita semua datang ke dalam kenalan dengan toksin. Walau bagaimanapun, sesetengah orang jarang bersenam atau menggalakkan gaya hidup sihat dan oleh itu cenderung untuk menyimpan toksin aktif dalam badan-badan kedai lemak. Dengan jenis ini ditubuhkan apabila bermula pelan detox lemon-air, harapan untuk gaya hidup yang lebih sihat boleh berbalik. Ini adalah kerana toksin yang hadir adalah kadang-kadang begitu berleluasa bahawa badan kita menyimpannya di dalam lemak. Selepas bermula rejim detox, toksin boleh ditakluki badan dan mempunyai kesan yang amat buruk kepada tahap tenaga dan rasa kesejahteraan! Oleh itu kita harus melakukan yang melakukan usaha yang wajar dan cari penjagaan pakar perubatan sebelum memulakan pelan detox baru. Hanya fikir anda boleh menghargai mengapa!
Sudah tentu terdapat banyak cara untuk mengambil lemon, di sini saya akan memaklumkan kepada anda mengenai cara terbaik untuk menyediakan dan minum lemon air anda dan mengapa! Pilihan saya adalah untuk minum ramuan saya pada waktu pagi. Saya bermula dengan lemon suhu bilik kerana ia adalah semata-mata adalah lebih mudah untuk memerah jus cara itu. Sekiranya saya terlupa untuk mengambil salah satu dari peti sejuk pada malam sebelumnya, saya mencucuk beberapa lubang pada kulit lemon tanpa melanggar melalui dan pop dalam ketuhar gelombang mikro selama 15 saat. Saya memotong ia pada separuh dan menggunakan pemerah tangan saya. Ia adalah pilihan peribadi yang saya ketegangan benih (yang tenggelam ke bawah) dan pulpa. Sekarang perkara utama adalah untuk ingat bahawa air suam adalah yang terbaik! Ini kerana ia akan meletakkan badan melalui tanggungjawab yang lebih yang tidak perlu menggunakan tenaga yang berharga untuk menukar air panas atau sejuk kepada suhu badan. Jika anda mempunyai berat £ 150 atau kurang penggunaan 1/2 lemon; mereka yang melebihi £ 150 boleh menggunakan 1 keseluruhan lemon.
Secara keseluruhan, lemon menyediakan kami dengan satu cara untuk menambah rangsangan kepada badan-badan yang menakjubkan kami. Ia membolehkan kita untuk membantu badan kita sistem pencernaan untuk bekerja lebih baik dan oleh itu mendapat semua nutrisi dari makanan kita dan melepaskan toksin yang terkumpul dari masa ke masa. Apabila badan kita proses penghadaman kebaikan yang dipertingkatkan ini dilihat di seluruh sistem kerana beban kerja dikurangkan! Ia benar-benar adalah satu cara yang hebat yang mana untuk hidup. Membersihkan A boleh dilakukan sekali lagi dan sekali lagi dengan manfaat yang sama!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar