Jangkitan pundi kencing penawar - penawar semula jadi UTI

Jangkitan pundi kencing penawar - penawar semula jadi UTI

Adakah anda tahu bahawa beribu-ribu orang akan mencari internet untuk istilah, 'jangkitan penawar kencing? Ramai orang yang mengelakkan antibiotik di semua kos dan mencari penawar semula jadi UTI.

Malangnya, antibiotik masih pilihan doktor terbaik untuk merawat jenis jangkitan. Walau bagaimanapun, beribu-ribu orang tidak akan mendapat kebaikan dengan antibiotik.

Jika anda bosan dengan lawatan ulangan ke doktor tetapi tidak berjaya, ia mungkin masa untuk menyembuhkan jangkitan pundi kencing anda dengan rawatan alternatif.

Cuba Remedy UTI Asli

Terdapat banyak perkara yang anda boleh lakukan untuk meningkatkan imuniti dan kesihatan anda untuk melawan secara semula jadi dari jangkitan. Ramai pakar percaya bahawa pesakit yang bermaklumat adalah semua yang diperlukan untuk menyembuhkan jangkitan saluran kencing.

Rawatan alternatif bekerja kerana badan biasanya dapat melawan jangkitan secara semulajadi. Penyelidikan kini telah mendapati banyak buah-buahan, sayur-sayuran, herba, makanan tambahan, vitamin dan ubat-ubatan yang bekerja untuk mengepam bakteria yang menyebabkan UTI, E coli.

Berikut adalah beberapa rahsia mudah doktor anda mungkin terlupa untuk menyebut.

Penyembuhan Jangkitan pundi kencing dengan Rahsia ini

1. rutin menambah dengan kapsul acidophilus atau makan yogurt beberapa kali seminggu. Ini akan membekalkan saluran kencing anda dengan bakteria 'baik' dalam penghadaman dan sistem kencing.

2. Anda perlu mengelakkan alkohol dan kopi sehingga anda menyembuhkan jangkitan anda. Minuman ini adalah sangat berasid dan boleh menyebabkan lebih banyak masalah.

3. Sebaliknya, minum air yang banyak. Air boleh membantu untuk mengepam pundi kencing dan saluran kencing secara semula jadi. Cuba untuk minum sekurang-kurangnya 10-12 gelas air setiap hari.

4. Pastikan pakaian anda longgar dan anda memakai seluar dalam kapas yang selesa untuk mengelakkan kerengsaan dan ketidakselesaan.

5. Sentiasa mengelap dari depan ke belakang.

6. Sentiasa membuang air kecil selepas melakukan hubungan seks. Ini akan mencuci bakteria 'buruk' dari saluran kencing.

7. Minum jus cranberry tanpa gula untuk menggalakkan penghadaman yang sihat dan sistem kencing. Tablet Cranberry juga telah berjaya dengan banyak pelanggan-pelanggan kami.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar